Key-account management

M. Dingena

€39.00(incl. btw)

Levertijd:

Tijdelijk uitverkocht

Beschrijving

Wat is het belang van key-account management voor uw organisatie? Hoe selecteren we eigenlijk key-accounts? Hoe ontwikkelen we key-relaties en maken we uitvoerbare accountplannen die tot resultaten lieden? En op welke wijze zorgen we ervoor dat we in onze organisatie ook waarmaken wat we onze key-accounts beloven? Het boek 'Key-account management' geeft antwoord op veel gestelde vragen over key-account management uit de praktijk. Het schetst recente ontwikkelingen en is daarnaast vooral een praktische hulpmiddel voor key-account managers en commercieel directeuren die deze vragen voor zichzelf willen beantwoorden.

Specificaties

Titel Key-account management
Auteur M. Dingena
ISBN-13 9789014088839
Jaar van uitgave 2002
Druk 1
Uitgever Adfo Groep
Bindwijze Paperback
Aantal pagina's 253
Taal NL
Afmetingen 169 x 242 x 14 mm
Gewicht 441 gram
Boekhandelskorting Nee

Delen

Gerelateerde boeken

Er zijn geen gerelateerde boeken gevonden